Heb je een vraag? Kijk dan eerst hieronder bij de veelgestelde vragen. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag er wel tussen.
Staat je vraag of antwoord er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. We streven er naar om nog dezelfde werkdag te reageren.
Postbus 141
6660 AC
Elst, Nederland
Zodra je kiest voor Klarna Achteraf Betalen, wordt er een check gedaan door Klarna om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag.
Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij Klarna, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.
Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.
Meer informatie kun je terugvinden op de website van Klarna.
Je krijgt van ons altijd een bevestiging van je bestelling per email. Het complete overzicht van je bestelling kun je terugvinden in deze email. Daarnaast vind je de factuur in het bijgevoegde PDF bestand van de email.
Mocht je een account hebben aangemaakt op This Cuteness dan kun je al je bestellingen ook terug vinden in je account.
Heb je een vraag over je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.
Contact opnemen kan door het contactformulier op deze pagina in te vullen en je ordernummer te vermelden.
Je kunt ook een email sturen naar [email protected] o.v.v. je ordernummer. Daarnaast kun je ook reageren op de email met de orderbevestiging. Op die manier hebben we direct alle benodigde informatie beschikbaar.
Wil je na de betaling toch afzien van de aankoop? Dan is het mogelijk om de order kosteloos te annuleren tot op het moment dat de bestelling is verzonden.
Je kunt je bestelling annuleren door te reageren op de orderbevestiging of door een e-mail te sturen naar [email protected] o.v.v. je ordernummer.
Wij zullen het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening.
PostNL Brievenbuspakket
Producten die door de brievenbus passen worden verzonden als brievenbuspakket (alleen mogelijk bij adressen binnen Nederland). Het grote voordeel van een brievenbuspakket is dat je niet thuis hoeft te zijn om het pakket in ontvangst te nemen.
PostNL Pakketservice
Voor zendingen die niet door de brievenbus passen maken we gebruik van de PostNL Pakketservice.
PostNL Servicepunt Levering
Het is ook mogelijk om de zending te laten afleveren bij een PostNL Servicepunt naar keuze. Indien je er voor gekozen hebt om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL Servicepunt ontvang je bericht van PostNL wanneer de zending kan worden afgehaald. Vergeet hierbij niet je ID mee te nemen.
Zodra we de betaling hebben ontvangen kunnen we je bestelling verzenden. We streven er naar om alle bestellingen binnen 3 werkdagen te leveren tenzij anders aangegeven.
Nadat de bestelling is verzonden ontvang je van ons per e-mail een verzendbevestiging.
Wij versturen iedere bestelling met een Track & Trace code. Zodra wij de bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de verzendbevestiging.
Nadat de zending is gescand bij de vervoerder ontvang je automatisch een update met het geplande aflevermoment.
Tot op het moment dat de bestelling door ons is verzonden is het mogelijk het afleveradres te laten wijzigen.
Je kunt hiervoor antwoorden op de orderbevestiging of een email sturen naar [email protected] o.v.v. het ordernummer.
Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace informatie te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering.
Toch niet tevreden over het ontvangen product?
Wij bieden je de mogelijkheid om artikelen tot 30 dagen na ontvangst te retourneren.
Toch niet tevreden over het ontvangen product? Wij bieden je de mogelijkheid om artikelen tot 30 dagen na ontvangst te retourneren.
Alle informatie over retourneren kun je hier vinden: Retourneren
Meld je retour aan via ons retourportaal en geef de juiste retourreden aan. Hier kun je direct een foto bijvoegen van de beschadiging of het verkeerd geleverde artikel. Onze klantenservice komt vervolgens binnen één werkdag bij je terug met een antwoord.
Nadat wij de retour hebben ontvangen zullen we deze controleren en verwerken. Het bedrag wordt vervolgens binnen 14 dagen teruggestort op je rekening of in minder gebracht op de factuur indien er is gekozen voor Klarna Achteraf Betalen.
Heb je onverhoopt een verkeerde maat besteld? Geen probleem. Je kunt gemakkelijk een nieuwe bestelling aanmaken met de juiste maat zodat we deze direct naar je toe kunnen sturen.
De oude bestelling kun je binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren.
Het kan zo zijn dat jouw retourzending nog niet volledig is verwerkt binnen de betalingstermijn van Klarna Achteraf Betalen. Klarna staat los van ons, zij weten niet dat jij items hebt geretourneerd. We adviseren je daarom om dit aan te geven in de Klarna app, dan pauzeren zij de factuur tijdelijk. Zo voorkom je eventuele extra kosten. Ook kun je ervoor kiezen om de gehele factuur te betalen, het retourbedrag ontvang je terug zodra we de retourzending verwerkt hebben.
Meer informatie kun je vinden op de website van Klarna.
Via je account heb je een compleet overzicht van al je gegevens en bestellingen.
RegistrerenJe hebt geen artikelen in de winkelwagen