Menu
0
Gratis verzending vanaf € 75,-
Achteraf betalen met Klarna
30 dagen bedenktijd
Klanten beoordelen ons met een 9,2!

Garantie & Klachten

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Meld je retour aan via ons retourportaal en geef de juiste retourreden aan. Hier kun je direct een foto bijvoegen van de beschadiging of het verkeerd geleverde artikel. Onze klantenservice komt vervolgens binnen één werkdag bij je terug met een antwoord.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Via je account heb je een compleet overzicht van al je gegevens en bestellingen.

Registreren

Recent toegevoegd

Je hebt geen artikelen in de winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis